sportování

28. října 2007 v 1:13

Základní kroky ve step aerobiku

March = chůze
on the step
on the floor
across the step diagonal
straddle march
chůze na step
chůze na zem
chůze diaginálně přes step
chůze ve stoji rozkročném

Tap = váha na špičku či patu
on the step
on the floor
heel dig
chůze na step
chůze na zem
dotek paty na step

Step = krok
basic step
turn step
reverse turn step
over the top
tap up tap down
step kick
step knee lift, knee up
leg lift-side, front, back
leg curl
hop up, down
straddle step
základní krok stepový P, L noha
výstup s obratem, sestup
výstup zády ke stepu s obratem, sestup
výstup přes step, sestup na opačnou stranu
čelem, stranou
výstup, kop, sestup
výstup, pokrčit, skrčit přednožmo, sestup
unožení, přednožení, zanožení
výstup, pokrčit zánožmo, sestup
náskok, sestup
výstup přes step, sestup rozkročmo - step zůstává mezi nohama
  • Spinning je zábavná jízda na kole, kterou si můžete vychutnat za každého počasí, každý den v týdnu, každý týden v měsící, každý měsíc v roce.
  • Spinning je program, který nabízí fyzické a psychické prvky sportovního cyklistického tréninku.
  • Spinning je skupinové cvičení na patentovaných stacionárních kolech Spinner vyráběných společností Star Trac.
  • Spinning je program, který spojuje hudbu, motivaci a představivost do jednoho celku s přesně dávkovaným tréninkem pod vedením výškolených instruktorů.
  • Spinning je program s různými typy lekcí pro začátečníky i pokročilé.
  • Spinning, to jsou 3 jednoduché a snadno zapamatovatelné pozice.
  • SPINNING program nabízí více než 16 000 autorizovaných center pod vedením 60 000 certifikovaných instruktorů v 80 zemích světa. Díky přesným licenčním pravidlům a důslednému dodržování tréninkových metod můžete zažít stejně kvalitní SPINNING lekci na Floridě, v Itálii, Německu, Singapuru, Jižní Africe nebo v České republice. Obrazek
Co SPINNING není
  • jízda na rotopedu
  • nuda
  • strašák, po jehož absolvování nebudete moci ráno vstát z postele
  • cvičení, po kterém budete mít stehna jako kulturista
  • cvičení, na kterém se budete stydět, že něco nezvládnete
  • dogma - zátěž a intenzitu si totiž nastavíte indivuduálně dle vašich potřeb (nebo dle měřiče tepové frekvence)
PRO KOHO JE SPINNING?
SPINNING JE PRO KAŽDÉHO!
  • ať jste profesionální cyklista nebo doma ani kolo nemáte
  • ať chodíte pravidelně cvičit nebo teprve se sportem začínáte
  • ať jste právě dostali občanku nebo už mate vnoučata
  • ať chcete shodit přebytečná kila, vylepšit fyzičku, zpevnit zadeček, zeštíhlit nohy nebo si jen dobře zatrénovat
  • ať chcete poznat nové přátele nebo se soustředit jen na své vnitřní JÁ
Proč jít na SPINNING
KONDICE
pro ty, kteří si chtějí udržet nebo zlepšit svoji kondici jednoduchým a zábavným způsobem
Nemusíte být zrovna vrcholoví sportovci, dokonce nemusíte nikdy předtím sportovat a přesto můžete zajít na SPINNING. Nemusíte se učit žádné složité pohyby. Budete nenásilným způsobem pracovat na své fyzičce a zároveň pročistíte svoji mysl - i když je Vám šedesát nebo máte 130 kilo.
POSTAVA
pro ty, kteří chtějí pečovat o svoji postavu
SPINNING je ideální prostředek ke zhubnutí. Při jedné 45 minutové lekci průměrně spálíte 400 až 600 KCal, což je 12-krát víc než při aerobiku, aniž byste zatížili své klouby. Pravidelný SPINNING trénink Vám pomůže účinně tvarovat a zpevňovat Vaši postavu. Získáte pevný zadeček a štíhlé nohy.
TRÉNINK
pro sportovce
SPINNING program umožňuje specializovanou přípravu pro všechny druhy sportů. S pomocí měřiče tepové frekvence lze simulovat konkrétní tréninkovou zátěž - vytrvalost, rychlost, výbušnost i intervalový trénink. Pro svoji vysokou účinnost je SPINNING běžně používán ke zlepšení kondice hráčů NHL.
Tekutiny:
Celkem byste během jedné lekce měli vypít 1,5 l tekutin. Vypijte 0,25 l před jízdou, 1 l během jízdy a zbylých 0,25 l po jízdě. Hydratace je důležitá!
Oblečení:
Pohodlnou jízdu si zajistíte v cyklistických kalhotách s vycpávkou nebo v přiléhavých šortkách.
Obuv:
Noste cyklistickou obuv s SPD systémem nebo obuv s tvrdou podrážkou (např. tenisová obuv). Nevhodná je obuv na aerobic nebo běžecká obuv s měkkou podrážkou.
Rukavice:
S ohledem na vaše pohodlí a bezpečnost používejte cyklistické rukavice. Rukavice pohlcují vlhkost, takže zabrání kluzkému povlaku na řidítkách.
Ručník:
Vždy si přineste ručník na osušení potu a umístěte ho pod sedlo, aby nepřekážel při změně pozic.
Přijďte včas!
Přijďte alespoň 15 minut před zahájením lekce, ať se stihnete převléci, připravit a nastavit kolo.
Nastavení:
Neostýchejte se požádat instruktora o pomoc při nastavení kola. Vždy řádně utáhněte T-kolíky (sedlo, řídítka) a řemínky u pedálů.
Intenzita:
Zátěž a intenzitu si určuje každý dle vlastní fyzické kondice. Pokud se cítíte unaveni, zpomalte, zhluboka dýchejte a kdykoliv se opět přidejte k ostatním. Odpočívat není ostuda.
Zátěž:
Nikdy nejezděte bez alespoň minimální nastavené zátěže! (Vyjímku tvoří úvodní zahřátí a závěrečné vyjetí)
Stretching:
Nepodceňujte závěrečné protažení; uvolnění namáhaných svalů je důležité.
Zeptejte se:
Naši instruktoři jsou vyškoleni a povinni dohlížet na vaši bezpečnost a techniku jízdy. Pokud máte jakékoliv dotazy, obraťte se na vašeho instruktora nebo na info@startspinning.cz
Obrazek
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ремонт холодильников lBug Ремонт холодильников lBug | E-mail | Web | 9. května 2017 v 17:52 | Reagovat

I got mixed up, went the wrong way and got lost.
That's my boy!

2 Mossi N lBug Mossi N lBug | E-mail | Web | 17. června 2017 v 3:09 | Reagovat

It’s so beautiful, and classy. It also reminded me of a Cartoon Movie “Book of Life”. I wish they have a skull like a colorful one in Book of Life characters it’s really awesome ^^

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama